Nick the drinker ! // Emil

Jag borjar fran borjan !
Den dagen jag motte Nick forsta gangen tankte jag, vad ar det har for kille assa? han hade sin amerikanska fotbolls troja pa sig och sag ut som en trott theodor pa bakfyllan som druckit for forsta gangen, nere assa !! Vi var pa vag till orientation day pa skolan den 4 juli ! han sa inte sa mycket ! han satt mest och tankte pa vad han gjorde har ? varfor han inte var i staterna och spelade i NFL. jag pratade inte med Nick sa mycket den dagen.

jag uppfattade ganska tidigt dagen efter att han var valdigt pratglad. jag uppfattade ocksa direkt att han inte var fran natt som jag hade hort innan! han var ifran Karlskoga ! jag tankte vart fan ligger det ? Norrkoping ? Nej i Varmland ! jag skrattade for mig sjalv och tankte att jag kommer att skratta at karlns dialekt hela tiden !! underbar dialekt ! det later som en blandning av en fran norrkoping och Orebro, jag vet inte men javligt konstigt ! han har forsokt att anpassa sig till stockholmsdialekten som dominerar i skaran av svenskar, men det gar inte, han blir lika frustrerad varje gang och vill bara ringa hem till sin familj sa han far prata lite ??? ja vad han nu har for dialekt !

Nick the drinker visade sig nar Nick bestamde sig for att supa till det ! Nar berusningsmedlet tar over och manipulerar nicks kropp later han som en nerdrogad Ozzy Osbourne som precis har vaknat upp ur en 3 arig koma, Man fattar fan ingenting !!!! det ar fantastiskt kul att lyssna pa !

Det ar en sak som jag inte kan forsta med nick ! (forutom dialekten) Hur den har mannen kan titta pa wrestling och tycka skiten ar bra ! muskulosa skadespelare enligt mig ! Men inte enligt Nick. Nej det ar jaaaatte duktiga brottare som nastan dodar varandra i ringen, "deee aarr saa jaaaevla kuuueel assa" !! aaa om man ar fran Karlskoga och inte fattar att det inte ar pa riktigt ! ;)

Nu till den smoriga biten som man SKA ha med och som jag verkligen menar ! :)
Nick ar valdig engagerad och duktig inom det omradet han vill jobba med och det vi studerar! han svarar alltid om nagon har en fraga till honom och svaret ar oftast valdigt bra, om han inte mumlar i sin egen dialekt och ingen fattar vad han sager ! han ar javligt snall och trevlig ! jag citerar ! "jag ar trevlig nar jag vill men nar jag inte tycker om personen skiter jag i att prata med honom" ! jag skrev det pa vanlig svenska sa alla skulle forsta :)
Det sista jag vill saga ar att Nick ar en fantastiskt skon manniska som jag hoppas umgas mycket med !! :) love you man !!! ;)

xoxo Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: Marlene

Underbart inlägg!

2012-07-31 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0