femte veckan av plugget - Jerry

Då är vi redan inne på femte veckan av pluggandet, Och vi har redan fått lära oss mycket nytt. Som tex.att löpning på stranden är väldigt tufft, men kul!! Tänk att här kan man gå till stranden nästan vilken dag som helst på året, och kunna springa med bara shorts o linne(utan oxå om man vill) utan att frysa!! Underbart!! :-D speciellt för en som mig, som knappt ens i juni tar av sig långärmat och långbyxor, hemma i Sverige. 

 

Igår fick vi köra lite Fartlekar(heter desamma på engelska) på stranden, i slutet av dagen. Och måste säga att så hårt har jag inte pressat mig själv med löpning på väldigt länge. Och det är till stor del tackvare, våra duktiga löpar tjejer i klassen. !!

Sen kan jag berätta om att nu har jag äntligen vart på omalleys en söndag. Där har dom student kvällar på söndagar. Billig öl, roligt folk, och... KARAOKE!! ;-) nej, jag sjöng inte. Ville inte dämpa den goda stämningen som fanns där! :-) Och vilken rolig kväll det vart! Helt klart bästa kvällen och gå ut på här, och bästa stället!

Nu dags och gå hem från skolan, äta och duscha, och sen bänka sig framför tvn och kolla på OS.

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback