Alfahannen!

Då var det dags för den svenska blonda björnen att träda fram! Det är dags att presentera den muskulösa, alfahannen MARTIN MAGNUSSON!

Han har trätt fram och visat sig vara en redig, rolig och rar man!

Vem är Martin? Vem är Martin? Jag tror han är blyg! Nej, har ingen pratat med Martin?
Så löd de första konversationerna när jag landade i Australien!
MEN OJ SÅ FEL DET KAN BLI!

Det första minnet jag har är när jag möter Martin och han håller denna enorma proteinburk i handen! Jag tittade på hans armar och förstod genas att han ligger i hårt!
Det andra minnet är när vi partysugna tjejer sitter och pratar om att vi inte trodde att muskelknuttkillarna dricker MEN så säger någon genast ”fast jag mötte Martin och han hade köpt massa sprit/whisky”.
 
Så började festerna rulla in och inne på pubben i Mooloolaba visade han vart skåpet ska stå!
Alla tjejer dreglar efter denna karl och han tar väl hand om de blonda brudarna!
Martin har muskler som få fast han inte tackar nej till spriten! (Det är ju så alla vill att det ska vara, orättvist tycker jag).

Dagarna rusar iväg här nere i Aussie och Martin växer mer och mer i mina ögon! Han är trevlig, framåt och för att inte tala om hans skratt, det är något speciellt med det!

Jag ska heller inte glömma bort att tacka Martin för en 25års fest som gjorde succé! Jag tror alla hade en sjudundrans kväll, Vissa tom så rolig att dagen efter fick bli första "lediga" skoldagen! ;)

Nu är det slutsmörat om denna karl och om ingen har fått gudabilden framför sig så lägger jag självklart upp en bild eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0