Kärt barn har många namn! /Amanda B

Jag kallar henne Pluttan! Hennes riktiga namn är... ...Sofie!
Vem kunde ana att denna lilla varelse, blott 19 år, är så full av energi, kärlek & .... ord?! Som en duracellkanin på speed sveper hon in och tar alla med storm, lämnar ingen oberörd. Det råder inga som helst tvivel om att Sofie kommer lyckas i livet! Politiker kanske?

När jag träffade Sofie första gången tänkte jag "Vart sitter off-knappen på henne?", jag hade precis landat i Australien, rest i över 40 timmar och var helt slut! Men inte Sofie, trots att hon precis gjort samma långa resa hade hon energi kvar att ge! ;)


Allt eftersom dagarna gick blev jag lite kär i Sofie, hon är söt som socker & kramgo som få. Hon bryr sig om alla & vill alla väl! Hon är den efterlängtade lillasystern jag aldrig fick & en älskad vän som alltid kommer ha en speciell plats i hjärtat :)
 
Jag är otroligt glad över att Sofie nu finns i mitt liv. Det blir så mycket roligare då :) Aldrig tråkigt, aldrig tyst! hehe

<3
/Amanda B
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, grymt! Sofie upp i dagen. Snart fyra veckor här och dom där duracellbatterierna håller igång än. Imponerande!

2012-07-23 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0